Carrolajsa

Alla inlägg den 15 januari 2018

Av Caroline - 15 januari 2018 18:25

 

När man jobbar och har mycket att göra gäller det att effektivisera allt man kan. En sådan sak kan vara att överlåta städning och annat fix till någon annan. Det kan handla om företag som behöver ha hjälp med den ”vanliga” städningen, någon som behöver hjälp med flyttstädning, fönsterputs, hjälp med att tvätta mattor eller med en storstädning.

 

DS Facility Management erbjuder flera olika tjänster och kan täcka det mesta som man kan tänkas behöva. Exempelvis erbjuder de fruktleverans, något jag själv tycker är väldigt uppskattat på en arbetsplats.

 

Något som jag tycker är bra med detta företaget är att de använder sig av mer miljövänliga medel. Vi måste ta hand om vår jord eftersom vi bara har en och alla sätt man kan göra det på är bra. De jobbar också med en tydlig miljöpolicy som gör att de strävar efter att hela tiden utföra jobbet på ett mer miljövänligt sätt, bra jobbat!

 

Vill du ge dig själv, ditt företag eller någon du känner en riktigt bra början på året kan detta vara ett tips, för vem vill inte ha det fint runt omkring sig? Titta in på deras hemsida om ni vill ha lite tips.

 

 

 

 

Med inspiration från och tillsammans med http://www.dsfm.se/

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards