Carrolajsa

Alla inlägg den 30 september 2017

Av Caroline - 30 september 2017 21:26


Update from France. Nu är vi på väg hem till Genève igen efter en heldag i Lyon, Frankrike. Vi har shoppat en massa (hittade näsan allt på min lista) och ätit. Vi hann med en runda till deras kända katedral också samt en liten sväng i gamla stan.

Av Caroline - 30 september 2017 15:00

 

Jag älskar klockor och till skillnad från många andra i min generation så använder jag klocka varje dag, går knappt utanför huset utan att en klocka pryder min arm. Jag har funderat på att köpa en klocka till mig själv i julklapp när jag ändå är i Schweiz eftersom det är klockornas land. Jag har varit på jakt efter en med ett meshband men inte riktigt hittat rätt än. Nu har jag dock upptäckt att Daniel Wellington har två jättefina med just sådant band så nu blev det svårt om jag ska satsa på en sådan klocka eller en här. DW:s klockor är ganska dyra men de kommer nog kosta ungefär samma sak här och det är ju lite mer minnesvärt att köpa en här, svårt val det där. Tur att det inte är jul än utan att jag har lite tid att tänka ;)

 

Kan ju dock passa på att tipsa er om DW:s klockor om någon är som mig och har letat efter en med sådant band.


https://www.danielwellington.com/se/dw-watch-women-classic-petite-ashfield-silver
https://www.danielwellington.com/se/dw-watch-women-classic-petite-sterling-silver-black
   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards