Carrolajsa

Alla inlägg den 11 september 2017

Av Caroline - 11 september 2017 22:41


Denna dag har gått i ett. Jag började dagen på kontoret där jag skrev lite och läste en massa för att sedan gå på ett möte under eftermiddagen. Jag kan inte direkt säga något om vad vi pratar om eftersom vi har tystnadsplikt men det var åtminstone ett ganska stort möte på internationella röda korset. Kändes häftigt att sitta i ett rum med människor från så många olika länder. Var dock också ovant så det var skönt att hitta praktikanterna från de andra länderna så man månde vara lost tillsammans. Imorgon tror jag att det väntar ett möte (det kan ändras väldigt snabbt) och sedan ska jag skriva en rapport.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Det är lite svårt att inse att allt är på riktigt.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards