Carrolajsa

Alla inlägg under augusti 2017

Av Caroline - 7 augusti 2017 07:15


God morgon!

Då har vi en ny vecka framför oss. Jag avslutade förra veckan med att ligga i sängen hela dagen och må dåligt. Idag mår jag dock mycket bättre så då blir det jobb. Ikväll blir det plugg för hela slanten eftersom det är inlämning på torsdag.

Hoppas ni får en bra start på veckan, kram!

Idag skiner till och med solen!

Av Caroline - 5 augusti 2017 12:58


God eftermiddag!


Det här med sovmorgon har inte min kropp förstått vad det är. 7.15 vaknade jag i morse och kunde inte somna om hehe. Det positiva är dock att man får mycket gjort och ärligt talat är morgnar min favorittid på dygnet men ibland kan det vara trevligt med lite sömn. 


Idag är det plugg som gäller. Jag läser en sommarkurs i miljöpolitik och vår sista inlämning är nästa vecka så har lite att göra. Även om det är lite mycket att jobba 100 % och plugga 50 % så är det en intressant kurs så det går. Utanför fönstret öser regnet ner som vanligt så då kan man lika gärna sitta inne och läsa. 


Hoppas ni får en fin lördag, kram!


 

Av Caroline - 4 augusti 2017 21:54


God kväll!

Då var det äntligen fredag, skönt med helg. Förutom jobb har jag och min mamma varit en sväng på hx-festivalen (Helsingborg) och gått en sväng på stan.

Nu är jag hemma och ska fixa lite innan jag ska hoppa i säng. Imorgon blir det plugg hela dagen.

Hoppas ni får en bra helg, kram!

Regn, regn och åter regn. Men lite solsken också ;)

Av Caroline - 3 augusti 2017 21:28

Som det har regnat här idag! Extrema skyfall, översvämningar på gator och rök från regnet. Galet!

Förutom att ta mig från jobbet har jag hållit mig inne. Har suttit och pluggat hela kvällen och ska göra det en stund till innan det blir sängen. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Denna syn kommer sammanfatta sommaren 2017...

Av Caroline - 2 augusti 2017 22:06


Idag har jag och min mamma varit en sväng på stan för jag hade några ärenden att uträtta. Fick fixat det mesta så det var skönt. Nu blir det snart sängen så jag är pigg imorgon när det är dags för jobb.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Stad i kvällsljus <3

Av Caroline - 1 augusti 2017 21:00


God kväll! 


Idag har det varit hyfsat väder hela dagen fram tills ikväll, lagom tills jag tänkte bege mig ut på en power walk. Istället fick jag sitta inne och plugga hela kvällen. 


Nu ska jag snart packa ihop för idag och krypa ner i sängen och läsa. Hoppas ni haft en bra kväll. kram! 


Detta är så jag, jag kan inte bara ta en bild utan det blir typ 100 st ;)


  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards