Carrolajsa

Alla inlägg den 23 augusti 2017

Av Caroline - 23 augusti 2017 21:15



Det finns ju ett flertal sidor på nätet där man kan handla kläder och accessoarer, det är som en djungel. När jag ska välja var jag ska handla finns det ett antal avgörande faktorer. Främst, och självklart, är att de har ett bra utbud. En andra sak jag lägger vikt vid är hur sidan är upplagd; hur snabb den är, om den är lättnavigerad och om den passar alla enheter. 
 
Häromdagen kom jag i kontakt med en ny sida som heter FashionHunt och föll direkt. Den hade ett stort utbud av produkter, bland annat väskor vilket jag älskar, och i varierande prisklass vilket jag tycker är bra. Dessutom kunde jag sitta och titta i mobilen utan att sidan såg konstig ut vilket är ett stort plus då man kan shoppa på språng. 
 
Så ett tips om ni vill titta runt på en ny sida inför höstshoppingen är att spana in https://www.fashionhunt.se/
 
 
 
 
 
I samarbete med fashionhunt.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards