Carrolajsa

Alla inlägg den 20 augusti 2017

Av Caroline - 20 augusti 2017 21:42


God kväll!

Som sagt så åkte vi på en "båttur" igår. Det var ingen riktig båt utan en flytsak som drogs av en vattenskoter. Det var jag och min pojkvän som åkte och det gick så galet snabbt emellanåt. Det var ganska höga vågor så jag studsade som en studsboll på denna flytsak. Det enda man kunde göra emellanåt var att hålla sig kvar för sitt liv haha. Extremt jobbigt var det men det var sååå kul! Idag har jag väldig träningsvärk i armarna och ont i nacken samt vid ena skulderbladet (man får lida om man har kul) men jag skrattade en massa igår så det var det värt.

Idag har vi mest tagit det lugnt. Min pojkvän åkte vid 14 och efter det har jag sovit en stund, tittat film, städat och packat. Ska försöka komma i säng i tid så att jag är pigg för mina två sista arbetsdagar.

Hoppas ni haft en bra helg, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards