Carrolajsa

Alla inlägg den 26 juni 2017

Av Caroline - 26 juni 2017 20:21


Härom natten hade jag en så märklig dröm. Jag drömde att det var min födelsedag och att jag därför hade en middag för att fira detta. I drömmen står jag och pratar med min syster när det ringer på dörren och in kommer en riktigt snygg kille. Han kommer in, pussar mig på kinden och pratar med mig som om vi känner varandra riktigt bra. Problemet är dock att jag aldrig sett människan innan haha. Så där står jag, i min dröm, och pratar med en ursnygg kille som verkan tycka om mig men jag har ingen aning om vem han är. Snacka om att jag mådde lite dåligt när jag vaknade för att jag inte visste vem den mystiske killen i drömmen var, haha. Jag kommer ofta ihåg mina drömmar och ibland kan jag må dåligt över något som har hänt i en dröm, utan att drömmen har någon verklighetsförankring alls. Märkligt... 


Det är dock (oftast) kul att komma ihåg sina drömmar för oftast kan man plocka ihop olika händelser från verkligheten som sedan avspeglar sig i drömmarna. Dock vet jag inte vad denna mystiske kille skulle representera, det får kanske framtiden utvisa ;) 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards