Carrolajsa

Alla inlägg den 24 juni 2017

Av Caroline - 24 juni 2017 21:15


God kväll! 


Idag har jag haft en bra dag. Jag började den med att städa här hemma och sedan åkte jag för att möte upp min mamma och mormor för en sväng på en marknad. Den var inte så stor, trots det lyckades jag få med mig en väska, en jacka och en tröja haha. Precis när vi kom dit öppnade himlen sig och det började vräka ner. Det slutade dock efter en stund för att ha uppehåll en stund innan det började igen. 


Efter vår runda där åkte vi och åt innan vi åkte hem. Nu ikväll har jag fortsatt städandet och fixat lite saker vid datorn. Vet inte hur många gånger jag har trott att det är söndag, dock skönt med en extra ledig dag. 


Hoppas ni haft en bra dag, kram! 


 
Alltid lika mycket kaos när jag sorterar haha ;) 



 
Dagens gourmetmiddag ;) 



 
Left over från igår, mums! 


 
Vi var en sväng hos morfar också <3 



Av Caroline - 24 juni 2017 11:15


Vill dela med mig av ett tips på ett litet mellanmål/snacks. Jag är ingen godismänniska utan en frukt- och bärmänniska. Går sällan en dag utan att jag äter frukt/bär. Dock är jag inget fan av torkad frukt, förutom torkade jordgubbar vilket jag älskar! Det är dock svårt att hitta i affärerna så blev överlycklig när jag hittade en som sålde det när jag var i Köpenhamn för ett par veckor sedan. Dock är de snart slut så hoppas våra affärer får in det snart haha. Skulle ni stöta på det är det ett hett tips från mig att smaka. Enjoy ;) 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards