Carrolajsa

Alla inlägg den 22 juni 2017

Av Caroline - 22 juni 2017 17:50


Som sagt var jag i Göteborg förra helgen och det var himla trevligt. Har inte direkt varit i staden innan, förutom Liseberg men då har det typ bara varit in och ut därifrån. På lördagen gick vi runt i stan, tittade på blommor, shoppade, åt glass i solen och var på konsert. Konserten (I love musicals) var så himla bra! Väldigt mycket folk och många äldre damer som inte vet hur man uppför sig (typ tränger sig i toalettkön trots att en annan stått där hur länge som helst...) men det positiva övervägde helt klart. 


På söndagen sen gick vi mest runt och tittade på diverse saker, fikade och tittade i lite fler butiker. Vi hade sådan tur med vädret också så det var så härligt att gå runt och titta. 


                 

Tillskillnad från min vän så är jag ingen glassmänniska, trots det åt jag

två glassar under en helg vilket typ är en hel årskonsumtion för mig haha ;) 




Av Caroline - 22 juni 2017 07:30


God morgon!

Idag skulle min klocka ringa 5.45 men vaknade redan 5.15 så då var det lika bra att gå upp. I skrivande stund är jag på väg till jobbet för veckans sista arbetsdag, eftersom det är midsommarafton imorgon är vi lediga. Efter jobb ska jag uträtta ett par ärenden och sedan blir det en välbehövlig lugn kväll hemma.

Hoppas ni får en rad dag, kram!

"Speak, see and hear no evil..."

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards