Carrolajsa

Alla inlägg den 3 juni 2017

Av Caroline - 3 juni 2017 22:58



God kväll! 


Idag har jag haft fullt upp. Jag mötte upp min mamma i förmiddags för en snabb sväng på stan och sedan åkte vi hem till min mormor. Väl där blev det middag, fika och städning. Min mormor har problem med värk så jag och min mamma (som visserligen också har det) städade lite hos henne idag. Efter en eftermiddag hos henne bar det av hemåt för lite mer städning haha. Nu har jag ett par saker att fixa här hemma sedan blir det sängen, är så himla trött.


Hoppas ni haft en bra dag, kram!


Min mormors katt har en tendens att lägga sig lite varstans, exempelvis i mitt knä

bara sådär när jag precis skulle resa på mig haha.


   

Av Caroline - 3 juni 2017 10:15


God förmiddag!

Jag hade en sådan trevlig dag igår. Efter genomförd opponering åkte jag hemåt. På vägen hämtade jag ut ett paket och när jag kom ut träffade jag min farfar på parkeringen så då åkte jag med hem på fika hos farmor och farfar. Efter en stund där åkte jag vidare hem för att fixa till mig innan jag mötte upp ett gäng vänner för att fira att vi är färdiga jurister. Vi hamnade på en uteservering men det var lite väl kallt egentligen men vi hade väldigt trevligt så det gjorde inte så mycket.

Idag fortsätter trevligheterna då min kära mormor fyller år. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards