Carrolajsa

Alla inlägg den 24 maj 2017

Av Caroline - 24 maj 2017 10:42


God förmiddag!
Det kändes så konstigt att vakna och inte sätta sig vid datorn det första man gör, kan inte riktigt ta in att uppsatsen är inlämnad. Som väntat kunde jag inte somna igår. Hade dock "sällskap" i form av en vän över messenger i samma sits. Vi lämnade in samtidigt och satt sedan och ventilerade oss. Vi båda tyckte att det var lika jobbigt och ofattbart. Somnade tillslut runt 3 och vaknade vid 8. Idag är vi lediga, åtminstone tills vi får veta vårt opponeringsschema så det gäller att ta vara på dagen. Därför är jag i skrivande stund på väg in till stan för att uträtta lite ärenden. Ska bland annat försöka hitta en klänning till examensceremonin.

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Det börjar närma sig...

Av Caroline - 24 maj 2017 01:11


Herregud säger jag bara, MITT EXAMENSARBETE ÄR INSKICKAT. Kan nog inte riktigt ta in detta. Efter att ha jobbat med detta i över fyra månader är det snart över. Nu återstår bara opponering och sedan är mina 4,5 år över, helt galet. Vad ska man nu göra med sitt liv? 


Jag är så extremt trött nu men alldeles för mycket uppe i varv för att sova haha. Ska nog storstäda eller något. Detta kommer ta ett tag att smälta. Terminen är inte över för det återstår opponering (vill inte) men det mesta av arbetet är ändå över. Galet...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards