Carrolajsa

Alla inlägg den 29 april 2017

Av Caroline - 29 april 2017 18:15


Vi hade en sådan mysig tid i Riga. Jag åkte dit med tre av mina vänner från juristprogrammet för att "fira" att vi snart tar examen. Vi kom i tisdags och den dagen gick vi en sväng på stan, besökte hotellets spa innan vi slappade på hotellet resten av kvällen. Storleken på staden var lagom så vi hann med att se allt vi ville under dagarna vi var där vilket var perfekt.


           


Skulle lätt rekommendera folk att åka dit!



Av Caroline - 29 april 2017 09:59


God förmiddag! 


Jag hade en ganska dålig dag igår men när jag vaknade idag bestämde jag mig för att den här dagen ska bli bättre. Jag vaknade redan lite efter 7 och gick upp och började läsa direkt. Efter en stund började det dock klia över hela kroppen som om jag fått en allergisk reaktion, trots att jag inte ätit eller druckit mer än vatten. Det håller fortfarande i men har lugnat sig lite så hoppas det försvinner snart annars kommer jag bli galen. 


Idag ska jag bara skriva. Har ett par artiklar att läsa och jag hoppas innerligt att jag hittar vad jag söker annars sitter jag helt fast. Hoppas ni får en bra dag, kram!


   Drack denna smoothie i Riga och den var himla god, ska nog åka dit igen endast för att köpa denna ;)

 

 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards