Carrolajsa

Alla inlägg den 22 april 2017

Av Caroline - 22 april 2017 20:35


God kväll! 


Nu är jag äntligen påväg mot Skåne. När vi kom till stationen i eftermiddags såg vi att tåget var 1 timme försenat. Den timmen blev sen 1,5 och tillslut över två timmar. Två timmar på Örebro Södra (stationen som gud glömde...) är inte det roligaste. Efter mycket ovisshet blev jag dock tillslut ombokad på ett senare tåg som jag också hann med så nu är allt som det ska. Lite senare, lite ondare i kroppen och lite tröttare men så kan det bli. 


Nu ska jag fixa lite jobb vid datorn och andas ut efter en hektisk eftermiddag. 


Hoppas ni får en bra kväll, kram! 



Har nog aldrig varit så glad över att se Mjölby stadshotell innan ;) 

   



Av Caroline - 22 april 2017 08:48


God morgon!

 

Det är lördag och solen skiner här i Örebro, härligt! Vi hade en trevlig kväll igår med väldigt god mat. Vi tog ravioli med Karl-Johan svamp och parmesansås, nästan så att det vattnas i munnen nu också. Så himla gott. Sedan slog vi på stort och beställde in efterrätt också, nämligen nutellapizza. Har alltid velat testa det och det var så himla gott. Mätta och belåtna promenerade vi hem i solnedgången och avslutade dagen med en film. En bra fredagskväll med andra ord.

 

Idag vaknade jag tidigt så har jobbat med min uppsats en stund. Ska göra det en stund till tills min pojkvän vaknar och sedan får vi se vad som händer. Jag åker hem i eftermiddag så vi har inga planer för idag. 

 

Hoppas ni får en bra helg, kram! 


         

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards