Carrolajsa

Alla inlägg den 21 april 2017

Av Caroline - 21 april 2017 11:40


Glad fredag! 


Då var det fredag igen, denna vecka har gått så himla snabbt. Idag ska jag skriva hela dagen och ikväll ska jag och min pojkvän ut och äta. Hela veckan hade jag planerat att jag skulle överraska honom med middag ute ikväll men typiskt nog så frågade han igår om vi skulle hitta på något idag. Han brukar aldrig göra det så det var så typiskt att det skulle ske just den här veckan. Hur som helst blev det bestämt att vi ska ut och förhoppningsvis finns det plats på en restaurang med italiensk mat, det gick inte att boka bord men förhoppningsvis får vi plats ändå. Är så himla sugen på pasta! 


Nu ska jag fortsätta skriva. Hoppas ni får en bra dag, kram! 


Jag ska iväg med ett gäng vänner nästa vecka och vi diskuterade när vi behöver vara på flygplatsen.

Detta var mitt bidrag till konversationen, vill alltid vara där i tid så att det finns rum för oförutsebara händelser ;)  



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards