Carrolajsa

Alla inlägg den 1 april 2017

Av Caroline - 1 april 2017 14:50


Idag är det äntligen dags, jag ska se Skönheten och Odjuret!!!! Jag har sett fram emot det i typ ett halvår hehe. Jag satt här i min ensamhet igår och fick ett ryck och frågade en vän om hon hade lust att gå vilket hon hade. Himla tur!


Jag ägnade morgonen åt att läsa innan jag åkte till min farmor och farfar en stund. Nu är jag hemma igen och ska fixa till mig innan bion väntar. 


Hoppas ni får en trevlig dag, kram! 


Ibland blir jag trött på mig själv. Jag är egentligen inte så klumpig utan ibland "slutar

mina händer att fungera" och jag tappar allt jag har i händerna, mindre kul...   


 

Av Caroline - 1 april 2017 00:02

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag. Började den hos tandläkaren, hon skulle ta tandsten vilket hon gjorde men hon måste gjort något mer för har helt ont i en tand... Efter det åkte jag in till stan och mötte upp en kompis från Belgien för lunch. Eftermiddagen och kvällen har ägnats åt skrivande och långpromenad.

Borde sova men mitt huvud går på högvarv så vi får se hur det går. Hoppas ni haft en bra start på dagen. Kram!

Äntligen kom solen fram igen!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards