Carrolajsa

Alla inlägg under mars 2017

Av Caroline - 1 mars 2017 10:17


Då var vi redan i mars månad, så fort tiden går. Jag inledde den här dagen med att skriva på min uppsats samt skicka iväg ett utkast till min handledare för att få lite kommentarer. Nu har jag lite jobb att göra vid datorn och sedan ska jag gå in till stan. Är på jakt efter en fin topp så hoppas jag hittar det. 


På tal om något helt annat lekte jag lite med "temporary tattoos" igår. Jag är så himla sugen på att göra en, eller ja flera, nya tatueringar men har svårt för att bestämma mig. Som det är nu har jag tre motiv jag vill göra men är inte så säker på var jag vill sätta dem. Det är ju inte något man gör i en handvändning tycker jag men vi får se vad som händer. Ett tips om någon är i en liknande situation är dock att testa med låtsas tatueringar för det ger en bra bild av hur det kommer se ut/kännas. 


Jag ska varken ha ett öga eller ett hjärta (blev dock lite sugen på ett öga efter detta hehe) men

det lutar åt att jag ska ha andra motiv på dessa platser men vi får väl se...


Nu ska jag återgå till att svara på mejl innan jag går in till stan. Hoppas ni får en bra dag, kram! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards