Carrolajsa

Alla inlägg den 9 mars 2017

Av Caroline - 9 mars 2017 21:41


God kväll! 


Idag har jag haft en effektiv dag. Jag har läst och skrivit en hel del, fixat jobb vid datorn, varit ute på långpromenad, varit i stan för att returnera en tröja, bakat och lagat mat. Nu ska jag organisera min resväska och se vad jag har för saker där i och sedan blir det sängen. Imorgon ringer klockan tidigt då det bär av till Norrköping. 


Hoppas ni haft en bra dag, kram! 


  Solen visade sig till och med idag ;)



Av Caroline - 9 mars 2017 17:15


Denna veckas önskelista so far:


 
En himla fin vas från Indiskan, eller ja 5 beroende på hur man ser på det. 

 
Den perfekta väskan i modell mindre. Hade tänkt unna mig den här i slutet av månaden men vi får se hur det blir med det hehe. Den är i den lite dyrare kategorin och mycket av mina pengar denna månad har hamnat hos SJ. Förutom Stockholm har jag bokat biljett hem från Örebro samt en tripp till Norrköping och som bekant är det inte så billigt att åka tåg... Men vi får väl se vad framtiden utvisar. 



Av Caroline - 9 mars 2017 07:31


God morgon! 


Idag blev det en tidig morgon för mig, kände jag behövde komma upp i tid och ta itu med alla tusen saker som står på schemat. Frukosten är intagen och jag har svarat på mejlen, känns skönt att ha gjort det trots att klockan inte är 8. Idag ska jag skriva hela dagen. Har snart gått igenom allt material jag har vilket är skönt. Beställde dock en bok för två veckor sedan men den har inte kommit än, typiskt att det ska vara försenat när man behöver något... Nu ska jag fortsätta bocka av saker på listan. 


Hoppas ni får en bra dag, kram! 


 

Skönt när man kan ligga nedbäddad i soffan och läsa hehe.



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards