Carrolajsa

Alla inlägg den 28 februari 2017

Av Caroline - 28 februari 2017 22:02

God kväll!
Hoppas ni har ätit goda semlor idag ;) Själv äter jag inte semlor för äter inte grädde men jag var och köpte en till min pojkvän innan så att åtminstone han fick en.

Idag har det bara blivit skrivande för min del. Börjar komma upp i några sidor nu vilket är skönt. Det finns ganska många oklarheter kvar men har två månader kvar att skriva så förhoppningsvis hinner allt lösa sig. Imorgon tänkte jag dock ta en paus i några timmar och bege mig in till stan då jag har ett par ärende att uträtta. Det sägs ju att miljöombyte är bra hehe.

Nu ska jag strax hoppa i säng. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Av Caroline - 28 februari 2017 08:19


God morgon! 


Då var det en ny dag. Den här dagen kommer ägnas åt att skriva för min del. Har hittat ganska mycket intressant material vilket är skönt. 


På tal om något helt annat, i natt drömde jag att jag var i Kenya så det kändes lagom kul att inse att man var i Sverige när jag väl vaknade upp. Är så sugen på att resa nu. Det kommer dröja ett tag innan jag åker till Kenya men det finns ju fler länder i världen. Just nu drömmer jag om Marocko...


Nu ska jag återgå till mitt skrivande, hoppas ni får en bra dag. Kram!



     <3


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards