Carrolajsa

Alla inlägg den 13 februari 2017

Av Caroline - 13 februari 2017 11:05


God förmiddag!

Nu känner jag att jag börjar må betydligt bättre. Inte helt frisk men tillräckligt för att kunna göra saker. Var ute på en kort promenad innan, dock var det väldigt halt och höll på att trilla. Tur man har snabba reflexer... Nu ska jag ta tag i veckans planering och min uppsats. Eftersom jag mådde så dåligt förra veckan fick jag inte så mycket gjort vilket innebär att den här veckan är proppfull. Tanken är dessutom att jag skall iväg till helgen vilket gör schemat ännu mer tight. Lika bra att sätta igång. Hoppas ni får en bra start på veckan. Kram! 


När det är snö och is utanför fönstret blir längtan till sol och strand lite extra stor...



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards