Carrolajsa

Alla inlägg den 7 januari 2017

Av Caroline - 7 januari 2017 21:50

Jag vet inte hur många gånger under denna dag som jag har trott att det är söndag. För min del ser typ alla dagar likadana ut men eftersom ni i Sverige var lediga igår kändes det som lördag då hehe.

Idag har jag pluggat hela dagen. Har fått en del gjort men när man har så mycket att göra som jag har så tar det aldrig slut. Nu börjar det dock närma sig den första tentan så nervositeten börjar krypa fram. För att pausa gick jag en sväng innan vilket var skönt, lite nytt syre i hjärnan. Nu blir det dock snart sängen för är så himlans trött. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Jag gillar inte varm choklad egentligen men idag på vägen hem köpte jag en kopp från ett ställe som jag har velat testa sedan jag flyttade hit. De använder smält choklad och man kan välja vilken "styrka" man vill ha på chokladen. Det var kul att testa men jag tyckte dessvärre inte var gott. Det var godare än vanlig men det smakade för mycket mjölk vilket jag inte alls gillar hehe. Men nu har jag åtminstone smakat ;)

Av Caroline - 7 januari 2017 09:15

God morgon!
Då har snön funnit sin väg även till Stalhof, om än väldigt lite hehe.

Idag väntar plugg hela dagen för har massa att hinna med idag. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Av Caroline - 7 januari 2017 00:03

God kväll på er (eller ja natt är det kanske). Idag har jag haft en lång dag. Har pluggat typ hela dagen men har fått växla mellan att ligga i sängen och sitta vid skrivbordet då jag har haft ont i hela kroppen, känner mig som en 90-åring hehe. Har dock fått gjort en hel del vilket känns skönt. Känner mig lite uppgiven emellanåt hur jag ska få in all denna information i huvudet men som tur är har jag lite tid kvar.

För att få lite ny energi gick jag en kort promenad innan vilket var skönt. Dock var det kallare än vad jag trodde så frös så in. Nu ska jag köra igenom en presentation ett par gånger innan jag får gå och lägga mig.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards