Carrolajsa

Alla inlägg den 1 januari 2017

Av Caroline - 1 januari 2017 21:09

Då var det ett nytt år, har nog inte riktigt greppat det. Har dock redan skrivit 01-01-2017 och det kändes helt ok hehe. Vi hade en väldigt trevlig nyårsafton igår. Det blev tidig middag och sedan vid 22 gick vi ner på stan för att se hur firandet såg ut där. Där var ganska mycket folk och vi fick gå igenom flera säkerhetskontroller för att få komma in på området. Väl där höll vi på att frysa ihjäl så kallt det var men vi höll ut till tolvslaget. Det sköts en massa fina raketer så det var trevligt att se. Mindre trevligt var dock alla smällare de smällde när vi gick hem. Det small överallt och folk tände på och kastade dem lite hur som på vissa ställen. Vi kom dock åter till hotellet helskinnade. 


Idag har vi inte gjort så mycket mer än att fika för sedan var det dags för mitt sällskap att åka hem till Sverige igen. Jag följde min pojkvän till bussen han skulle ta till flygplatsen han åkte ifrån och sedan åkte jag med min pappa och syster till flygplatsen de skulle åka ifrån och hängde med dem en stund där. Vi åt middag och spelade kort innan det var dags att säga hejdå. Kan ju säga att det kändes väldigt tomt på tåget hem där jag satt i min ensamhet. Väl hemma blev det plugg. Har pluggat lite den här veckan men nu börjar det riktiga tentaplugget. Första tentan är 11 januari så nu gäller det att sätta fart... 


Jag hoppas ni hade ett bra avslut på det förra året och en bra början på det nya. Kram! 


           
Mitt i allt kom en stor "ljusgubbe", väldigt häftigt...


<3


  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards