Carrolajsa

Alla inlägg den 13 september 2016

Av Caroline - 13 september 2016 14:33



Nu när hösten är på ingång blir jag alltid lite extra shoppingsugen och det finns alltid en massa saker jag skulle vilja få i mina ägor. Tänkte dela med mig av några av dem så att kanske några fler kan dela önskan med mig ;) 


           



En guldfärgad klocka av den mindre modellen, helsvarta converse, nya mobilskal, halsband från Edblads serie "World", väska från H&M och armand med litet hjärt från Edblad. 




Av Caroline - 13 september 2016 06:32

God morgon!

Idag blev det en tidig morgon för min del, kl.4.30 ringde mitt alarm och det var dags att stiga upp. Ska iväg och vara med på en städbesiktning i en lägenhet så därför fick det bli en tidig morgon. Efter det har jag ett par ärende att uträtta och ett möte att gå på. Kvällen kommer avslutas med middag vilket jag ser fram emot. Jag hoppas på en riktigt bra dag idag då gårdagen gick ganska mycket upp och ned.

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards