Carrolajsa

Alla inlägg den 10 september 2016

Av Caroline - 10 september 2016 21:08

Då är jag åter hemma på svensk mark. Resan gick bra men den var lång. Lyckades sova lite på planet som tur var för det blev inte mycket av den varan i natt. Gick och lade mig ganska tidigt men på hotellet jag bodde på hade en bar så vid 24 hör jag hur några män kommer upp för trappan och brister plötsligt ut i "in the jungle", sådär kul att vakna till det hehe.

Taxin hämtade mig vid 2 i natt och jag var hemma vid 20 så det har varit en lång dag. Nu har jag precis duschat och ätit och nu blir det fix här hemma. Även om jag inte har sovit så mycket känner jag mig ganska mycket "uppe i varv" så vi får se hur mycket sömn det blir i natt.

Jag hoppas ni har en bra dag, kram!

Detta blev dagens middag, sååå himla gott. Kranvatten, sallad och varm dusch var trevligt att komma hem till ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards