Carrolajsa

Alla inlägg den 2 september 2016

Av Caroline - 2 september 2016 19:21

De senaste 1,5 dygnen har jag i princip varit sängliggande. Under eftermiddagen i tisdags började jag må riktigt dåligt, har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv... Utan att gå in på otrevliga detaljer kan vi säga att jag fick inte behålla något jag stoppade i mig. Tänk detta tillstånd och lägg till värme och badrum utan vatten så att man måste hämta vatten i rummet bredvid för att skölja så har vi min situation. Det var hemskt!

Som tur är mår jag lite bättre nu, har ätit lite och fått behålla det så nu hoppas jag att det fortsätter såhär. Jag har jobbat på barnhemmet idag och varit på marknaden för att handla vatten. Efter 1,5 dygn med väldigt begränsad kontakt med människor var det kul att se personalen och barnen igen. Kändes lite bättre när jag fick leka med barnen <3

Hoppas ni har det bra där hemma, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards