Carrolajsa

Alla inlägg den 29 augusti 2016

Av Caroline - 29 augusti 2016 09:09

Jag fick en jättefin kväll igår. Jag träffade en man vid namn Joseph som vi samarbetar med här nere. Han visade mig några av hans projekt samt introducerade mig för två av hans vänner. Efter att ha sett hans projekt tog hans vänner med mig för att se solnedgången och flodhästar. Det var så himla fint! Vi tog en båttur, såg flodhästar ute i det vilda och spenderade resten av tiden med att bara prata. Väl tillbaka på hotellet blev det middag och sedan somnade jag som en stock.

Just nu sitter jag på en skumpig buss på väg till ett barnhem. Det ska bli så kul att träffa barnen <3

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Den nästsista bilen är på min säng med fin sänghimmel, aka myggnät hehe. Lite omständigt när man ska i och ur sängen men ändå ganska mysigt.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards