Carrolajsa

Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av Caroline - 5 augusti 2016 22:30


Äntligen fredag, skönt med lite helg. Idag blev det jobb som vanligt och efter jobb blev det en shoppingtur. Fick med mig lite olika saker hem så det var lyckat. Mitt i shoppingen blev det en glasspaus. Jag är ingen glassmänniska och äter glass väldigt sällan men den här var faktiskt god. Lite för stor för min del men god. Efter glassen var det ingen som orkade riktig middag så det blev nybakade scones på kvällskvisten vilket var mycket gott.


Nu måste jag skicka ett par mejl men sedan är det snart dags att tänka på refrängen. Man kan inte direkt påstå  att man lever någon form av lyxliv när man spenderar fredagskvällen ensam och går och lägger sig runt 23 haha. Tur att vi alla är olika och har olika behov. 


Hoppas ni har haft en bra dag och att ni får en trevlig helg, kram! 


 

    Hämtade ut paket innan, var lite större än vad jag trodde

men det var bara till att cykla hem försiktigt hehe.



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards