Carrolajsa

Alla inlägg den 31 juli 2016

Av Caroline - 31 juli 2016 21:38


Idag kom dagen som jag har fasat för lite, dagen då min pojkvän flyttade. Det är anledningen till allt städande och packande på sista tiden. Han börjar ett nytt jobb imorgon så han var tvungen att åka idag. Han har inte fått egen lägenhet ännu så hans möbler är kvar i gamla lägenheten men han kommer inte komma ner på ett tag. Han har fått jobb nästan 500 km från mig, inte helt idealt. Som det är nu vet vi inte när vi träffas nästa gång men sådant är livet. Ibland måste man följa sina drömmar även om det kanske inte är idealt för alla runt omkring en. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

 

Klockan ringde 4.30 imorse för att min pojkvän skulle hinna med sitt tåg och dessutom hade de megafest i huset igår med hög musik, sång och skrik vilket resulterade i knappt någon sömn så är lagom trött idag. Har mest sovit och tittat på film idag, kände inte för så mycket annat. Nu blir det dock snart sängen, igen, för imorgon väntar jobb. Hoppas ni har haft en bra dag, kram!


Min pojkvän på väg mot nya äventyr och ett nytt liv...


   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards