Carrolajsa

Alla inlägg den 28 juni 2016

Av Caroline - 28 juni 2016 21:32


Två stora saker händer i världen nu, eller kanske tre om man frågar vissa. Brexit vann omröstningen och Storbritannien ska förhandla om utträde ur EU, jag är för EU och tänker att detta kommer få stora konsekvenser... Det andra är att Sverige har blivit inröstat i FN:s säkerhetsråd, stort för ett land som Sverige. Det tredje skulle vara Islands framgångar i EM. Jag är ingen fotbollsfantast men tycker att det är himla kul att ett så pass litet land som Island når så stora framgångar. Det faktum att det är en svensk förbundskapten gör ju klart också det lite roligare.


Men ska vi lämna stora världen och se till min värld kan jag berätta att jag har ägnat min dag åt jobb, power walk, jobb vid datorn och handling. 


Nu ska jag städa lite och sedan blir det sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


  Jag är precis så trött som jag ser ut att vara. 

Långa dagar och dålig sömn, 

ingen bra kombination.



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards