Carrolajsa

Alla inlägg den 13 juni 2016

Av Caroline - 13 juni 2016 18:21


God kväll! 


Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har haft en väldigt lugn dag på jobbet, nästan för lugn... Efter jobb åkte jag till farmor och farfar för att äta middag och nu är jag hemma och ska få undan lite jobb vid datorn. Är dock ganska trött efter helgens bravader så ska försöka komma i säng tidigt. Har mycket som ska fixas den här veckan så det gäller att ladda batterierna. Har en hel del bilder från helgen så tänkte dela upp det i olika inlägg så har ni något trevligt att läsa när jag är på jobbet ;) 


Först tänkte jag presentera min nya vän, Mr Samsung. Efter en tids velande köpte jag en ny telefon i torsdags. Jag ville ha en bra kamera, bra pris och bra storlek och tyckte att jag hittade allt i Samsung Galaxy A3. Än så länge är jag nöjd med den och förhoppningsvis håller det i sig.


     

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards