Carrolajsa

Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Caroline - 24 maj 2016 17:45



Vi har alla varit där, tillfällen då vi känt oss som luft. Människor bryr sig om en men inte just den människan som man vill ska göra det. Själv försöker man allt för att bli sedd och hörd men det hjälper inte, man känner sig ändå som luft. Luften är livsviktigt för oss men det är inte alltid vi uppskattar den. Vi förorenar den med allt möjligt, trots att vi vet hur viktig den är. Vi förorenar trots medvetenhet. På samma sätt behandlar vi människor. Vi vet att de finns men vi låtsas som om de inte gör. Vi är medvetna om problemen men tänker att om vi ignorerar dem så kommer de försvinna. Vi vet dock att hur gärna vi än vill och hur mycket vi än försöker kommer de alltid finnas kvar. Se människor, se problem, se möjligheter.  


   

Av Caroline - 24 maj 2016 07:49


God morgon! 


Att sova är tydligen väldigt överskattat. Kunde inte somna igår, vaknade flera gånger under natten och vaknade "på riktigt" kl. 6.30 Blir så trött... både på situationen och sömnig på riktigt. Det positiva är att man får mycket gjort. Idag blir det plugg mestadels av dagen. Det är snart inlämning så känner mig smått stressad men det ska nog gå. 


Hoppas ni får en bra dag, kram!


  Solnedgångar in my <3



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards