Carrolajsa

Alla inlägg den 23 maj 2016

Av Caroline - 23 maj 2016 18:23


Idag hade jag hoppats på att min pojkvän skulle ha tid för en lunch men han hade för mycket att göra i skolan så det blev inget. Jag hade dock redan hunnit bli så sugen på sallad och trött efter en förmiddag på skolan så jag lyxade till det och köpte lunch. Är väldigt sällan jag köper mat ute men idag orkade jag verkligen inte laga. Det var helt klart värt de 45 kronorna för den salladen är så himla god! Som sagt satt jag på skolan och jobbade med uppsatsen hela förmiddagen och sedan satt jag hemma med den hela eftrmiddagen. Bra med miljöombyte sägs det... 


Nu ska jag dock iväg på möte, det ska bland annat pratas om årsredovisning. Intressant! 


Hoppas ni får en bra kväll, kram!


  Mums!

Försökte klä mig enligt vädret idag men till och med detta var för varmt... 



Av Caroline - 23 maj 2016 08:59


God morgon! 


Då är det dags att köra igång en ny vecka. Jag kommer ägna min måndag åt uppsats och möte. Ska in en sväng till skolan om en stund för har en del rättsfallsnummer att kolla upp. Kanske inte den roligaste måndagen men ack så nödvändig. 


Hoppas ni får en bra måndag, kram! 


Blåbär måste vara bland det godaste man kan äta,
dock lite för dyrt för att man ska kunna göra det för ofta....  



  Så himla fin himmel igår <3



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards