Carrolajsa

Alla inlägg den 21 maj 2016

Av Caroline - 21 maj 2016 21:29


God kväll! 


Här ligger jag hemma med feber och har tråkigt. Mådde lite bättre igår så trodde jag skulle slippa undan men idag har jag fått svettattacker lite då och då så jag hade fel. Som "tur" är har jag bara feber och mår inte direkt dåligt annars. Är trött men det är kanske inte så konstigt. Har spenderat en del timmar i soffan framför tv:n, har avverkat både Downton Abbey avsnitt och en Harry Potter film. Har dock hunnit med lite uppsatsskrivande också vilket känns skönt. Tänkte gå och lägga mig ganska tidigt och förhoppningsvis mår jag bättre imorgon. Hoppas ni har en trevlig kväll, hälsningar från en uttråkad tjej ;) 




  Gick ut en sväng innan och tittade på de fina blommorna, känns så somrigt! 


   
Det här ser kanske inte så gott ut men kan lova er att det är.

Fin farmors linssoppa med gröna linser, morot, tomat och en massa annat gott

som jag inte riktigt vet vad det är ;)



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards