Carrolajsa

Alla inlägg den 19 maj 2016

Av Caroline - 19 maj 2016 21:39


God kväll!

Idag hade jag lite otur. Jag och en vän hade bestämt att vi skulle ses idag för att diskutera våra uppsatser. Vi skriver om väldigt olika ämnen men det är alltid trevligt att diskutera saker med likasinnade så det kändes bra. Dock hann vi inte mer än börja innan min dator helt plötsligt startade om sig själv och började uppdatera till Windows 10. Jag har tackat nej till uppdatering många gånger men nu verkade min dator tycka att det räckte och beslöt sig för att ta saken i egna händer. Så där satt jag utan dator i typ två timmar, kul. Som tur var hittade jag annat att göra men ändå, kom så olägligt mitt i vårt samtal. Nu hoppas jag bara att min dator överlever, en väns dator kraschade nämligen efter att hon gjort uppdateringen... Vi får hålla tummarna!

En del av kvällen har spenderats på soffan. Jag mådde bra hela dagen men nu framåt kvällen känns det som om jag blivit överkörd av en buss. Ska lägga mig tidigt och hoppas på en god sömn. Hoppas ni har haft en bra dag. God natt!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards