Carrolajsa

Alla inlägg den 18 maj 2016

Av Caroline - 18 maj 2016 18:15

 

Jag har i princip allt jag behöver men det innebär inte att det finns saker som man vill ha. Det är ingen hemlighet att jag gillar väskor, accessoarer i allmänhet faktiskt. Väska i handen och smycken på kroppen är två saker som jag sällan är utan. Därför är det kanske inte konstigt att just dessa två saker är väl representerade på min "önskelista" för tillfället ;) 

 

   

Halsband och örhänge från samma serie som ett armband jag har, Edblad. 





Bok av Harry Martinsson och vattenflaska från Eva Solo 


   












 


Handväska från Celine och resväska från Travel



  
Lite mindre guldfärgad klocka. 




Av Caroline - 18 maj 2016 09:40


God förmiddag!

Idag vaknade jag upp efter en hyfsad natts sömn och huvudvärken är borta. Kände dessutom att jag var taggad på att skriva uppsats, så skönt!

Är i full gång med skrivandet och lär förmodligen sitta fastklistrad vid skrivbordet hela dagen, inlämningen börjar närma sig med stormsteg så det är lika bra att köra på. Hoppas ni får en bra dag, kram!

I natt drömde jag att jag var ute och reste, nästan så att man inte ville vakna...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards