Carrolajsa

Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Caroline - 15 maj 2016 22:19

Då var snart den här veckan över. Jag har ägnat dagen åt musikal, plugg och lite shopping. Ska iväg på fika imorgon så har även hunnit baka en omgång nutellabollar. Nu blir det dock snart sängen, med tanke på att jag knappt sov något natten till idag ska det bli skönt att krypa ner under täcket och hoppas på bättre tur den här natten.

Hoppas ni har haft en bra söndag, sov gott!

Dagens lunch och lite kvällsfika ;)

Av Caroline - 15 maj 2016 09:00


God morgon! 


Eller god och god, har knappt sovit något i natt. Jag gav upp eurovision vid 23 och tänkte att jag skulle sova. Satt själv hemma igår så kände mig som världens ensammaste människa (som tur var hade jag sms kontakt med en vän så vi diskuterade låtarna) så hade inte ro att sitta och titta själv utan jag hade tv:n på men städade, sorterade tvätt, internetshoppade och sorterade papper. När jag väl gick och lade mig kunde jag verkligen inte somna. Klockan blev 24, 01, 02 osv. Satte igång tv:n ett tag och såg den spännande avslutningen på Eurovision. Grattis Ukraina!  


Idag väntar musikal och plugg. Barnen i kyrkan här hemma ska ha musikal och en vän till mig ska vara med så det ska bli kul att se. Har själv gjort den här musikalen för några år sedan så det känns extra kul. Nu måste jag göra mig i ordning. Hoppas ni får en bra dag, kram! 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards