Carrolajsa

Alla inlägg den 5 maj 2016

Av Caroline - 5 maj 2016 22:40


Efter en bra dag med mycket plugg, grillning och promenad blir det snart sängen. Imorgon väntar mer plugg och middag på kvällen. Hoppas ni har haft en bra dag. God natt <3

Av Caroline - 5 maj 2016 13:17


Hej vänner! 


Jag antar att många är lediga idag och njuter av det fina vädret. Själv vaknade jag mer dunderhuvudvärk som inte vill ge med sig. Har dock mycket plugg att ta itu med idag så det är bara till att kämpa på. Får varva Downton Abbey och plugg så går det nog bra. Ska försöka komma ut en sväng i det fina vädret också, kan nog behöva lite D-vitamin ;) 


Hoppas ni får en bra dag, kram! 


 

Jag tyckte inte jag fick så mycket färg när jag var i Kenya men inser nu i efterhand att jag ändå fick lite. Här är jag och underbara Lydia. Vet inte riktigt vad vi höll på med, jag vet jag gjorde något ljud och kittlade henne och hon började skratta en massa. Fina tjej <3 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards