Carrolajsa

Alla inlägg den 25 april 2016

Av Caroline - 25 april 2016 09:18


God morgon! 


Då var det dags att kicka igång en ny vecka. Jag har en del inplanerat den här veckan vilket är kul, då blir det lite mer händelserikt. Har varit hemma och pluggat en hel del på sista tiden och även om det är skönt att vara hemma och få mycket gjort blir det lite ensamt och långtråkigt i längden. Idag blir det dock fortsatt plugg hemma och jag tänkte ta tag i den stora klädhögen som just nu pryder mitt golv. Jag har påbörjat en rensning av min garderob och har därför en hög med kläder som jag ska gå igenom och se vad jag vill spara. Jag tycker att det alltid är kul att rensa garderoben för man får lite ny inspiration då. Har även lite jobb vid datorn som jag ska ta itu med så jag har att hitta på. 


Hoppas ni får en trevlig måndag, kram! 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards