Carrolajsa

Alla inlägg den 22 april 2016

Av Caroline - 22 april 2016 12:27


Hej! 

Då var det fredag, dock tycker jag att det känns som lördag men jag har varit förvirrad på dagarna ett tag nu så jag är inte förvånad. Igår fick jag en massa saker gjort. Ansökan till nästa termins kurser skickades in, jag fick svarat på mejl, skrivit ett par saker, pluggat en del och påbörjat en rensning av min garderob. Jag har känt mig väldigt off de senaste dagarna men igår återfick jag energin vilket kändes väldigt skönt.  


Idag står plugg på schemat. Ska även fortsätta min rensning lite samt ringa lite telefonsamtal och annat. Ikväll blir det kanske bio om allt klaffar. Hoppas ni får en bra fredag, kram! 



Fick blommor häromdagen och min reaktion var ungefär som Kirstens i O.C Vad har du gjort eller vad vill du göra? hehe. Min pojkvän försäkrade mig om att det inte var något så det var ju tur. Blommorna var åtminstone himla fina och lila är en av mina favoritfärger så han prickade rätt


     

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards