Carrolajsa

Alla inlägg den 18 april 2016

Av Caroline - 18 april 2016 21:19


Jag har skrivit en hel del tentor under mina år på juridicum men trots detta är det fortfarande lika jobbigt när man ska titta på sitt resultat. Hjärtat slår så in i, man får ont i magen och man börjar må illa. Man vill inte kolla men man måste typ göra det. Fy så jobbigt. Jag hade ett sådant tillfälle idag men som tur var gick det bra. 


Den här dagen har gått åt till plugg, svara på mejl och lite mer plugg. Har seminarium på onsdag så har en del att göra inför det. Nu blir det dock snart sängen för ska upp i tid imorgon då jag har mycket att göra. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


 




Av Caroline - 18 april 2016 09:54

God morgon!

Då har vi en ny vecka framför oss. Jag börjar veckan med att känna mig lite krasslig, har lite ont i halsen och känner mig trött i kroppen men förhoppningsvis är det bara något som är på genomresa genom kroppen och att det försvinner snabbt. Som tur är har jag inte så ansträngande aktiviteter inplanerade idag då det endast står plugg och jobb vid datorn på schemat. Om jag orkar kanske det blir en liten promenad också för det ser ut att vara himla fint väder, gäller att ta vara på alla fina dagar. Nu ska jag fortsätta mitt pluggande, hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards