Carrolajsa

Alla inlägg den 17 april 2016

Av Caroline - 17 april 2016 21:30


God kväll!


Då var söndagkväll snart över. Jag har haft en bra helg som har innehållit lite av varje. Igår blev det plugg, långfrukost, bio och fika. Jag och en vän såg "Allegiant" och jag gillade den, är egentligen inte riktigt min typ av film men just den här serien gillar jag. 


Idag har jag storstädat min pojkväns lägenhet. Jag tycker att det är ganska kul att städa och tyckte det var dags så det fick bli så idag. Jag tvingade typ min pojkvän till att plugga och lämna städandet till mig, lättare att göra det i sin egen takt hehe. Efter städandet var jag och handlade och sedan blev det plugg resten av kvällen. Har seminarium nu i veckan som kommer så har en del att förbereda. Nu blir det dock snart sängen, börjar känna mig lite krasslig och det har jag inte tid till...


Hoppas ni har haft en bra helg, kram! 


 


  Vi orkade inte laga mat i fredags och jag hade kupong på BK - perfekt lösning ;)



Mumsig fika :) 



     

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards