Carrolajsa

Alla inlägg den 23 mars 2016

Av Caroline - 23 mars 2016 20:43


Tentaperioder är inte kul... Tror jag har läst mina svar 50 gånger och frågorna ungefär lika många gånger. Tentan ska skickas in senast 12.00 imorgon men jag satsar på att ha den inne på morgonen. Tänkte snart lägga undan den för idag för ju fler gånger jag läser mina svar ju mer ångest får jag och nej jag missbrukar inte ordet den här gången. Tänkte sova på saken och läsa den ett par gånger imorgon innan jag accepterar mitt öde och skickar in den. Tog en lång promenad innan idag för att rensa tankarna lite och det var himla skönt väder ute. Såg flera ekorrar också, de är så himla söta! Det blev dock inte så mycket skingrande av tankarna men jag fick motion och frisk luft så det var ju ändå positivt. Tänkte ägna kvällen åt städning innan jag försöker sova. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


    
Comfort food... 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards