Carrolajsa

Alla inlägg den 22 mars 2016

Av Caroline - 22 mars 2016 15:30


Jag kommer vara ledig nu över påsken och min tanke var egentligen att åka iväg på en liten minisemester då. Nu blev det inte så men det kommer fler chanser. Det planerade resemålet var Marocko. Jag har alltid velat åka dit, varför vet jag inte riktigt. Jag föreställer mig att där finns mycket att se, skönt väder och kanske lite shopping. Det kanske blir en resa längre fram i vår, vem vet. Hur som är jag så himla sugen på att se något annat, känns som att det är alldeles för länge sedan jag var iväg och då är senaste gången ändå Budapest där vi var i januari hehe. Gillar man att resa så gör man ;) 


  

bild från: http://stalvik.se/landsfakta-x-y/marocko-fakta/

Av Caroline - 22 mars 2016 09:19


God morgon! 


Här är skrivandet igång sedan ett par timmar tillbaka. Har en inbyggd klocka i min kropp tror jag, behöver inte ställa klockan nu trots att jag vill upp i tid för jag vaknar inte senare än 6.30 nu under tentaveckan. Märkligt hur kroppen bara fungerar som man vill... Idag blir det till att skriva hela dagen, eller snarare radera. Har som sagt för många ord så det jobbiga som kvarstår nu är att ta bort en massa information som man egentligen vill ha med, inte lätt det där... 


Min tentaprocess fortsätter men jag önskar er en trevlig dag, kram!



Hoppas ni rockade sockorna igår ;) 

 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards