Carrolajsa

Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Caroline - 16 mars 2016 21:53


Idag har jag haft en lång dag som verkligen har gått i ett. Seminarium, plugg, föreläsning, möte, födelsedagsfika och mer plugg. Har lite plugg kvar att göra idag men sedan blir det sängen. Imorgon är det föreläsning och massor av plugg som gäller. Tänkte dela med mig av ett tips idag, har ni möjlighet att gå på en föreläsning med Migrationsverkets operativa chef Mikael Ribbenvik så råder jag er att göra det. Jag träffade honom idag och kan säga att jag fick vara med om två väldigt intressanta timmar! 

Nu ska jag prata lite med min syster (som befinner sig i Mexico) och plugga lite innan det blir sängen, god natt! 


 

Pappas present: kofta, blommor och lakrits. 




Av Caroline - 16 mars 2016 09:38

God morgon!
Idag har jag fullt upp. Morgonen har ägnats åt städning och plugg. Nu blir det snart gruppmöte inför dagens seminarium. Efter det följer plugg i några timmar innan det är dags för föreläsning. Dagen kommer avslutas med möte, plugg och födelsedagsfirande för min pappa. Idag hade det inte alls varit fel men några fler timmar på dygnet...

Nu kommer snart mina gruppmedlemmar. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards