Carrolajsa

Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Caroline - 14 mars 2016 10:52


Ett ord: bröllop. Det är nog få saker som jag tycker är så fint som bröllop. Lycka, förälskelse, hopp och framtidstro. Personligen har jag bara varit på två bröllop men man har ju sett filmer hehe. Att se bruden komma in i en fin klänning med ett sort leende och se mannen i en stilig kostym med ett lika stort leende. Eller två kvinnor respektive två män i fina dräkter eller klänningar också för den delen. Tror dock inte att jag har sett något bröllop mellan ett homosexuellt par, tyvärr.


För egen del ligger ju eventuellt bröllop väldigt långt fram i tiden så jag får sätta mitt hopp till mina vänner. Jag hoppas på att någon gång få vara tärna, hade varit en väldigt ärofylld uppgift. Trots att mitt bröllop som sagt är mycket avlägset har jag redan tittat på klänningar och ringar. Inte exakt sort då utan mest för inspiration. Är ju beredd på att det lär kosta en del så det gäller att spara redan nu hehe. När det kommer till ringar vill jag nog ha en diamantprydd i vitt guld, dock inte för mycket diamanter för jag gillar när det är lite diskret ändå. Jag planerar ändå att ha min ring på mig resten av mitt liv. Ibland sitter jag och googlar runt och hittar fina ringar, sparar bilderna och tar fram dem lite då och då och längtar lite. Kanske snudd på konstigt, jag vet inte. Har dock en vän som gör likadant så jag är i gott sällskap. Nu blev jag himla sugen på att titta på ringar, måste nog avsätta lite tid till det. Ha det fint!




Med inspiration från och tillsammans med http://www.vigselbutiken.se/

 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards