Carrolajsa

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Caroline - 13 mars 2016 22:50


Efter en ganska produktiv dag är det snart dags för sängen. Fick läst en hel del idag, förberett sista seminariet, fixat lite jobb vid datorn samt städat lite. Känns skönt när man har en bra avslutning på veckan. Imorgon är det gruppmöte som gäller samt plugg. Hoppas ni har haft en bra helg, god natt!


Hade köpt grönsaker och dipp till gårdagens final men det blev inte riktigt som jag hade tänkt men det gjorde inte så mycket för då hade jag middag till idag.

PS. Såg inte förräns efteråt att grönsaken matchade glaset men mitt organiseringshjärta blev glatt när jag såg det hehe ;)

Av Caroline - 13 mars 2016 14:24

God eftermiddag!


Då har Sverige en ny vinnare av Melodifestivalen. Jag hoppades på Robin men Frans var också bra så det blev ändå ett helt okej slut. Efter många om och men blev det tillslut så att jag spenderade kvällen hos min pojkvän och det blev falafel till middag, mums! 


Idag är det plugg hela dagen som gäller. Tentan börjar nästa vecka och jag känner mig ganska stressad. Har en hel del att göra men alldeles för lite tid. Kan dock inte göra mycket mer än bara läsa, läsa, läsa och läsa... Hoppas ni får en bra dag, kram! 


  Mitt sällskap idag; en massa papper och kaffe ;)




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards