Carrolajsa

Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Caroline - 9 mars 2016 20:41


God kväll! 

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag. Det har blivit plugg, lite jobb vid datorn och ett besök i en blomsteraffär. Den här affären är känd för sitt pyntande kring jul, påsk och Halloween. Förutom blommor finns där fiskar, kökssaker, prydnadssaker och utemöbler, så himla härligt att gå där. Lyckades dock komma därifrån utan att handla något. Hittade väldigt många fina saker men har inte plats till mer här hemma utan får vänta tills jag flyttar. Vi fick även till årets första fika utomhus. När solen sken var det riktigt skönt ute, nu hoppas jag att det blir vår på riktigt!


Nu ska jag plugga en stund till och sedan blir det sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


 
Efterlängtad morotskaka ;) 



   

Dagen slutade som den började; med starkt lysande sol. 




Av Caroline - 9 mars 2016 10:26


God förmiddag!

Igår hade jag en lång dag som bestod av två föreläsningar, ett gruppmöte, plugg och ett annat möte. Dagen flöt dock på bra och avslutades med mer plugg hemma hos min pojkvän. Med tanke på vilken dag det var igår hade vi passande nog en föreläsning med en väldigt intressant och duktig kvinnlig advokat, väldigt trevligt. 


Idag väntar plugg och träff med en vän. Vi ska eventuellt på utflykt till en blomsteraffär som har väldigt mycket mer än blommor så det blir nog trevligt. Nu ska jag plugga lite innan jag blir upphämtad. Hoppas ni får en bra dag, kram! 


 
Fick fina tulpaner igår <3 



 
Att vakna upp till det här är så skönt, solljus som gör rummet gult och ljust. Nu är det dock gråare än gråast utanför fönstret men man kan inte få allt här i livet. 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards