Carrolajsa

Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Caroline - 3 mars 2016 20:59


Igår framåt kvällen började jag känna mig sjuk, känns ju väldigt lägligt. Hade planerat att lämna blod idag men det blev ju inte så. Halsont och kanske feber är ju inte så bra förutsättningar för blodgivning. Jag känner mig dock lite bättre nu. Sov några timmar i förmiddgas och har varvat Gossip girl med plugg under dagen. Nu ikväll blev det också en snabb middag ute och lite shopping. Det har varit bestämt sedan innan och ville inte skjuta på det men det var inga problem. Hittade dessutom en del i affärerna vilket inte hör till vanligheterna. Det blev skor, klänningar och tröjor. 


Nu ska jag plugga lite och sedan blir det sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


Mumsig middag :)



   
Möjligheten att mumsa på jordgubbar under kvällsplugget gör att det känns lite lättare ;) 






Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards