Carrolajsa

Alla inlägg den 29 februari 2016

Av Caroline - 29 februari 2016 21:39

Idag har det blivit mestadels plugg här, föga förvånande jag vet ;) Pluggandet kommer även fortsätta under morgondagen då jag är ledig. Föreläsningar i all ära men ibland är det skönt att ha lediga dagar så att man kan sitta hemma och plugga hela dagarna. Man sparar så mycket tid på att inte försöka se respektabel ut eller spendera massa tid åkandes kollektivtrafik. Istället kan man sitta hemma i pyjamas hela dagen och bara läsa, så himla skönt. Dock gillar jag att ha många föreläsning för man får mer kunskap då tycker jag så en balans är alltid bäst.

Nu ska jag läsa klart mitt rättsfall och sedan blir det sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram!

Bild ett: matchande klocka och halsband, just the way I like it ;)

Bild två: den vackra solen är sakta men säkert på väg ner, så fint.

Av Caroline - 29 februari 2016 08:55


God morgon! 

Det är inte ofta man skriver den 29 februari, känns lite märkligt. Förstår varför det blir skottår men det är ändå lite speciellt att vi var fjärde år får en extra dag, bara sådär... Dagen kommer ju dock inte vara annorlunda jämfört med en annan dag. Det blir plugg hela förmiddagen och i eftermiddag har vi föreläsing och kommer förmodligen fortsätta plugga efter det också. Morgonen kommer inledas med lite jobb vid datorn och sedan ska jag läsa om trovärdighet i domstolsprocessen, intressant. Hoppas ni får en bra dag. kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards