Carrolajsa

Alla inlägg den 25 februari 2016

Av Caroline - 25 februari 2016 19:47


Idag har jag haft en lång dag med mycket plugg, lång (men väldigt intressant) föreläsning och ett par saker som inte gått som jag ville (typ envis huvudvärk, öm armbåge, fläck på jackan och lite annat). Helst av allt hade jag velat dra täcket över huvudet och ligga där ett tag, känns som en sådan dag idag. Har lite plugg till att göra, några mejl att svara på och några räkningar att betala men sedan tänkte jag krypa upp i soffan under en filt och se ett avsnitt Gossip Girl. Intriger, snygga kläder som bärs upp av snygga människor känns som passande idag hehe. Hoppas ni har haft en bra dag, kram!  

Av Caroline - 25 februari 2016 14:00


Stötte på den här bilden för ett par dagar sedan. Jag minns att min morfar hade det här när vi var små och det var lika kul varje gång man spelade. Tänk vilka saker man hade när man var liten, tänk att Internet inte direkt fanns. Hade man försökt förklara det för barn idag hade det nog varit svårt att förstå. Inte för att alla barn har tillgång till Internet hela tiden men tillgängligheten överlag, i samhället, är ju helt annat om man jämför nu och då. Tänk vilken utveckling man har fått vara med om. Låter gammal när man säger så men det är faktiskt sant hehe. 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards