Carrolajsa

Alla inlägg den 22 februari 2016

Av Caroline - 22 februari 2016 21:28


Efter min mammas tandläkarbesök blev det en tur till Helsingör. Det blev fika, shopping och mat. Det var kyligt ute men solen sken så det var bra väder för att göra en sådan här utflykt. Vid tog båten över och det är alltid en liten speciell känsla. Kan säga att det var en mysig och välbehövlig dag <3


       
Standard att ta spätta ;)



Av Caroline - 22 februari 2016 18:30


Idag fyller min lilla loppa till syster hela 20 år. Tänk att tiden går så himla snabbt. Hon är för tillfället på andra sidan jorden den lilla grisen men jag hoppas hon får en riktigt bra födelsedag <3 


 




Av Caroline - 22 februari 2016 10:14


Vilken morgon jag hade idag. Den började med att jag hade problem med att få upp cykellåset vilket gjorde att jag blev någon minut sen hemifrån så jag fick cykla som en dåre till tåget. Väl vid stationen såg jag att tåget var försenat vilket innebar att jag skulle missa buss A som skulle ta mig till buss B. Det fanns inga andra alternativ och det var viktigt att hinna med buss B så jag fick powerwalka/jogga till buss B. Helt slut var jag när jag kom fram hehe. Jag hann dock med bussen som tur var så allt löste sig. Sitter och väntar på min mamma som är hos tandläkaren och när hon är klar ska vi hitta på något. Vad har vi inte riktigt bestämt men det är ganska fint väder så vi får se vad det blir. Nu ska jag plugga lite. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards